wtorek, 30 sierpnia 2016

Bluza jedna z moich ulubionych

Bluz w szafie przedszkolaka nigdy za wiele. Niestety jakoś ostatnio nie mogę się przemóc by szyć zapinane na zamek (zbyt dużo prucia :)), to szyję na chwilę obecną wciągane przez głowę z kapturem. Wykrój znalazłam w Ottobre, był skonstruowany jakby na dziewczynkę, lekko przedłużana tunika z kapturem. Troszkę pozmieniałam długości, poszerzyłam o 1-2 cm i wyszła bluza, którą synek bardzo lubi. Zastanawiałam się czy pójść w kolor miętowy, ale te brązowe paski bardziej pasowały mi dla chłopca. Pod szyją przyszyłam dwa guziki drewniane. Obrabianie dziurek nie idzie mi jeszcze za dobrze, zwłaszcza na dzianinach. Na szczęście guziki na tyle duże, że mankamenty zakryte.
I tak oto prezentuje się bluza:




4 komentarze:

  1. Bluza super, podobają mi się te wykończenia w innym kolorze :) A przedszkolak najlepszy :)(podzielił się lodem?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluza, rewelacyjnie wygląda to pasiaste wykończenie. Ładnie i starannie odszyte. Jeszcze nigdy nie próbowałam takiego zapięcia z guzikami muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta. POlecam, wygodne i fajnie wygląda :)

      Usuń
  3. Bluza rewelacyjna, dobór kolorów i wzorów bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń